bestämma vilken elmätare

det var ju en tanke. Att själv bestämma vilken elmätare som ska sitta i huset.
Den tyska marknaden tillåter att kunden själv väljer elmätare.

Det vore ju toppen att kunna välja och få en elmätare som kan leverera lite nyttig information.

Den som sitter hemma hos mig är urtråkig. Den ger bara underlag till min leverantör och den enda informationen jag ser är fakturan.
Jag vill ju se från timme till timme vad jag håller på med och jag vill se det på en hemsida.

Tittade med längtan i blicken på http://www.yellostrom.se/elmatare/ elmätare som är just så roliga men än så länge helt bortom min förbrukning.
Deras elmätare är till och med snygg.

1 Response to “bestämma vilken elmätare”


  1. 1 Johan Anderson oktober 6, 2009 kl. 9:16 e m

    Petter, hör av dig till mig om du är i Stockholm så ska jag visa dig mätaren IRL. Mina kontaktuppgifter finns på vår web. /Johan


Comments are currently closed.




